Thursday, December 23, 2010

just finish watching K.O Sanguo.
finally, at the first day of this year (:
wanting, I'm much more outdated than you xD
it's such a nice show, and really gamdong
especially episode 29, super gamdong (:
pei fu their 义气, especially 五虎将,脩,阿香,大乔,小乔和曹操 :DD
they can solve any problem together, no matter how hard it is.
that is what we call friendship (:
work together, you fu tong xiang, you nan tong dang ;)

love xiu and ah xiang so so so much
they are really a sweet couple (:
脩很体贴,而且还懂乐器,为阿香创作了《天使的距离》这首歌。
阿香则机智聪明,每次在他们遇到困难时替他们解围。

every part that have their existence, it will be a romantic part (:
"当我不在你身边的时候,我会在遥远的地方,弹奏只有你能听的--够爱."

孙权曾对乔玮说过:
“也许,你真的像我父亲说的一样,是月亮,是颗卫星。
总是绕着一颗特定的行星打转。
但那颗行星不是我,是我大哥。
就算我是太阳,这么强烈,这么明亮,
但是对你,我也只能燃烧自己。
让你反射我的光芒,去照耀你眼中那颗唯一的行星。
因为我知道,我不可能改变月亮的轨道。
所以我不会让你知道,我对你的感情。"
"我们就像荡秋千一样,我在前,你在后;当我在后面的时候,你又跑到前面去了。 我们永远只能擦身而过。"

周瑜,小乔,曹操。
一段三角恋情。
最后还是曹操伟大地退出,周瑜和小乔幸福地过着一辈子。
“你无可救药的聪明,却从来都不了解我。”
“我愿做你的召唤兽,陪你闯危险的宇宙。”

after watching zhong ji san guo, in love with few songs.
够爱,泪了,天使的距离

nice songs with meaningful lyrics (:
that's all for K.O SanGuo (:

okay, as all of you know, today is the first day of a new year.
01.01.2011.
wish that this new year will be better than 2010.
hope that everyone will get a better life.
wish that everything that are not good in 2010 turn well this year.
hope that, me and you, everyone of you, will be best friends forever
wish that not only me will remember those promises.
finally, 2011, SMILES :DD


No comments:

Post a Comment